پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112211
حکم آيت الله نوري درباره دلالي ارز و سکه
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 866

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از مهر: آيت الله نوري همداني از مراجع تقليد شيعيان در استفتايي ديدگاه خود را درباره سوداگري در بازار ارز و سکه را اعلام فرمود.
 
 چندي است که بازار برخي از کالاها دچار التهاب است و همواره بر قيمت کالاها افزوده مي شود و در اين بين نرخ تورم برخي کالاها مانند ارز و سکه بيشتر است به صورتي که هر روز شاهد رشد قيمت آن هستيم، برخي از افراد که سابقه اي در اين کسب ها نداشتند هم وارد اين صنف شده تا به درآمدي برسند. برخي هم به سودهاي کلاني رسيدند.
 
پرسش: با توجه به بازار ملتهب بعضي از کالاها مانند ارز و سکه، حکم کساني که با اميد سودهاي کلان وارد اين بازار شده و به التهاب آن دامن مي زنند، چيست؟، و آيا درآمدهاي گاها زياد، ناعادلانه و بدون تلاش اين افراد از اين بازارهاي ملتهب حلال است؟
 
پاسخ: اگر ورود اين افراد بر بازار اثر بگذارد و موجب کمبود کالا شود، بازار داغي درست کند حرام است و اين کسب برکت نخواهد داشت.

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html